
مادران شهدا را که می دیدیم همیشه برایم سوال بود که چرا خیلی گریه نمی کنند و انقدر محکم و صبور هستند و این برای من کمی عجیب بود که مدام می گفتند ما افتخار میکنیم که فرزندمان شهید شده است. البته من میدانستم که فرزندان امانت دست ما هستند و باید روزی این امانت به دست صاحبش برسد ولی من از درون یک مادر شهید اطلاع نداشتم و نمیتوانستم بفهمم که این مادر شهید چه دارد می کشد. و مدام از خودم سوال می کردم که ...
ادامه مطلب